Garantijos taisyklės

Jei gaminys neveikia, pirkėjas gali susisiekti su mūsų garantinio aptarnavimo komanda. Prieš atgal siųsdami daiktus taisyti, klientai pirmiausia turėtų susisiekti su garantinio aptarnavimo komanda. Mes suteiksime jums detalią informaciją.

Žemiau pateikta kontaktinė informacija: El. pašto adresas: info@misale.lt

Jei norite siųsti daiktą atgal, kad jis būtų pataisytas, prašome laikytis tokios tvarkos:

1. prašome susisiekite su mumis el. pašto adresu info@misale.lt, mes jums nurodysime garantinio grąžinimo adresą;

2. užsirašykite savo užsakymo Nr. siuntimo dokumente, nes mes turime daug skirtingų skyrių ir kasdien tvarkomės su dideliu skaičiumi siuntinių. Nepamirškite užsirašyti savo užsakymo numerio, kad galėtume žinoti, kuris siuntinys yra jūsų;

3. užrašykite savo grąžinimo duomenis ir įdėkite juos į siuntinį. Turi būti nurodyta: visas vardas, detalus adresas, pašto kodas, telefono numeris;

4. padarykite keletą siuntinio nuotraukų prieš siųsdami jį atgal mums. Išsiuntę siuntinį mums, prašome mus informuoti ir pasakyti sekimo numerį.

Grąžinimo tvarka

Prašome apžiūrėti siuntinį šalia kurjerio

Mes turime KK komandą, kuri tikrina jūsų užsakytus gaminius ir įsitikina, jog jie tinkamai veikia prieš juos pakuojant ir siunčiant jums. Kartu su įprastomis kokybės užtikrinimo patikromis, visos prekės buvo patikrintos gamyklos linijoje.

Misale.lt standartinės grąžinimo taisyklės yra taikomos tik gaminiams, kuriuos perkate tiesiogiai iš misale.lt. Visi grąžinimai reikalauja Prekės grąžinimo autorizacijos (RMA) numerio. Visoms problemoms galima taikyti „Kompensacija pirmiausia“ taisykles. Misale.lt teikia 15 dienų GARANTIJĄ pakeitimui ir 12 mėnesių nemokamą garantiją.

15 dienų grąžinimo instrukcijos:

1. Misale.lt keičia tik to paties modelio gaminius (išskyrus priedus); keitimo laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo gavimo dienos;

2. gedimas turėtų būti aiškiai patvirtintas. Jei tai užslėptas gedimas, klientai turėtų palikti savo telefono numerį mūsų parduotų gaminių tikrinimo centre, kur bus atliekamas tikrinimas. Neradus gedimo, bus išduotas pakaitalas (be jokio susidėvėjimo);

3. nekeičiama esant šiai problemai: jei tai tiesiog programinės įrangos klaida naujame modelyje, įprastai tai galima pataisyti po kito sistemos atnaujinimo;

4. nekeičiamas telefono LCD ekranas, ant kurio matyti 1–3 mirę taškai ar šviesos dėmės, garantija nesuteikiama, ir jie nekeičiami;

5. nudėvėtas ir subraižytas telefonas turėtų būti keičiamas su nuolaida. Ypač nudėvėti ir subraižyti telefonai nekeičiami;

6. nekeičiami tokie telefonai: jeigu trūksta garantijos kortelės (jei tokia buvo išduota), jei etiketė yra pažeista arba nesilaiko tvirtai dėl žmogaus kaltės (išskyrus tai, kad garantijos kortelė neišduodama pirmajam pirktam telefonui);

7. Kilus problemoms dėl kokybės (ne dėl žmogaus kaltės), ausinės, kroviklis, duomenų perdavimo laidas, baterija ir atminties kortelė, supakuoti kartu su telefonu, gali būti pakeisti per vieną mėnesį. Nemokamos dovanos negali būti keičiamos ar gauti garantiją, nebent taikomi specialūs susitarimai.

Vienerių metų garantija:

1. jei telefono kokybės problemos kyla dėl programinės įrangos ar detalių klaidos, jam taikomas nemokamas garantinis aptarnavimas. Vienerių metų garantija taikoma detalėms, o programinės įrangos atnaujinimai yra nemokami visam laikui;

2. Misale.lt neteikia garantinio aptarnavimo telefonams, kurių pažeidimai yra sukelti žmogaus: t. y. sutrenki, įskelti, prisisunkę vandens, permirkę drėgmėje, savarankiškai perkrauti ar savarankiškai išardyti mobilieji telefonai. Keitimo garantija netaikoma ir išorės dalims, tokioms kaip telefono dėklas, pažeisti ar nusikilę dažai ar kitos neilgalaikio naudojimo dalys;

3. už šias problemas reikės papildomai sumokėti: pažeista telefono etiketė, pardavimo kvitas neatitinka telefono, savarankiškai atlikti sistemos ir telefono informacijos atnaujinimai, dėl kurių pasikeitė telefono kalba arba telefono sistema tapo nepajėgi sėkmingai pasikrauti;

4. pasibaigus garantiniam laikotarpiui, Misale.lt teikia techninės priežiūros paslaugas; apmokėti prašoma tik keičiamas telefono dalis;

5. prieš siųsdami telefoną į mūsų parduotų gaminių tikrinimo centrą, klientai turėtų sukurti atsargines savo mobiliuose telefonuose ir atminties kortelėse saugomos informacijos kopijas. Parduotų gaminių tikrinimo centras neatsako už duomenis, prarastus techninės priežiūros atlikimo metu;

6. parduotų gaminių tikrinimo centras neteiks paslaugų, jei nuspręs, kad pašalinių objektų, dulkių, dėmių ir šviesos dėmių valymas nuo ir iš panaudoto telefono yra rizikingas.

Brokuoti daiktai

* Po 7 dienų nuo daiktų gavimo

Galite susigrąžinti 100 % gaminio kainos, su sąlyga, kad klientų aptarnavimo skyrius patvirtins, jog antriniai gaminio pardavimai dėl to nenukentės (su visu priedų rinkiniu ir tobula išvaizda).

* Po 14 dienų nuo daiktų gavimo

1–15 dienų: gaminio persiuntimas ir pinigų grąžinimas klientui sulaukus sugrąžinto gaminio.

(Klientas siunčia brokuotą gaminį atgal į Kiniją registruotu oro paštu, už ką jam bus kompensuota ne daugiau nei $15 arba jam bus atlygintas kuponas. Jei klientas gaminį siųs per Express Delivery paslaugą ir bus dėl to apmokestintas muitinės kaštais, jis padengs tuos muitinės kaštus.)

(Klientui bus pasiūlyta atidaryti pakuotę ir apžiūrėti gaminį vos jį atgavus. Jei gaminys bus pažeistas, klientas turėtų atsisakyti pasirašyti už gaminį ir reikalauti dokumentinių įrodymų apie logistinę žalą. Tada nedelsiant atsakyti klientų aptarnavimo skyriui dėl pardavimo susigrąžinimo arba pakeitimo.

16–180 dienų: klientas siunčia brokuotą gaminį į Kiniją, kur bus atliekami remonto darbai, o įmonė jį pristatys atgal po remonto. klientas įmonei apmoka frachtą.

181–365 dienos: klientas siunčia brokuotą gaminį į Kiniją, o įmonė jį pristatys klientui atgal po remonto. Klientas įmonei apmoka frachtą.

Dažniausiai persiunčiame gaminį siuntiniu. Jei klientui labiau patinka express pristatymas, jis turės padengti muitinės kaštus.

Nepatenkinami daiktai

Nepriimame nesant kokybės problemų, atsisakome grąžinti pinigus

Trūkstami daiktai (daiktai, kurie visiškai pasimetė vieni nuo kitų, arba neatitinka užsakymo)

Misale.lt atsiųs trūkstamą daiktą klientui, kai tik patikrinsime tai.

Jei daikto nebeturėsime sandėlyje, grąžinsime visą jo vertę atitinkančią sumą.

Susidūrus su problema, klientas turėtų susisiekti su Misale.lt klientų aptarnavimo skyriumi praėjus 15 dienų nuo išsiuntimo datos.

Draugiškas priminimas: nepamirškite išsaugoti pakuotės, jei susiduriate su „trūkstamo daikto“ problema, kadangi Misale.lt gali jos prireikti norint išspręsti jūsų problemą.

Dėl kliento kaltės nepavykus sėkmingai atlikti kokio nors patikrinimo, Misale.lt atsisakys spręsti tokią problemą. DOA („mirę vos atkeliavę“, arba „sugedę vos atkeliavę“) gaminiai

Galite grąžinti daiktą, kuris yra sugedęs vos jus pasiekęs (fizinė žala ar įbrėžimai) „mirusį vos atkeliavusį“ daiktą per 7 dienas po pristatymo arba 15 dienų nuo siuntimo, jei neįmanoma atsekti pristatymo datos.